Haarstijlset 4
Deze set bevat de volgende downloadbare content: Panzer Crown'-set van 3 extra haarstijlen ■ Extra haarstijl - Guns Empress ■ Extra haarstijl - Rose Queen ■ Extra haarstijl - Crown Princess *Je kunt extra haarstijlen en opties voor je uiterlijk op je avatar toepassen vanaf het bewerkscherm voor je personage. *Deze items veranderen het uiterlijk van het personage van de speler. Ze zijn cosmetisch en hebben geen impact op de statistieken. *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.