Guns, Gore and Cannoli
Welkom in Thugtown circa 1920, het hoogtepunt van de Drooglegging. Zet je schrap voor non-stop actie en een explosieve snelle platformer. Ga volledig op in een spannende verhaal van de onderwereld. Ervaar vriendschap, verraad, wraak, en volg van dichtbij de opkomst en ondergang van een crimineel meesterbrein. Dit is een survival-horror verhaal, wiseguy style... Capiche? “Leave the gun, take the cannoli... actually, on second thought, take the gun and eat the cannoli, you’re gonna need it.” Het spel vertelt het verhaal van Vinni Cannoli en zijn maffiafamilie. Ontdek een fictionele stad genaamd Thugtown in het jaar 1925 tijdens het hoogtepunt van de Drooglegging. Het is aan jouw als speler om uit te zoeken wat er exact aan de hand is en om het mysterie te ontrafelen achter de zombie zuippartij.