GUNBIRD
Marion is een kleine grootse tovenaar in deze grote, grote steampunk wereld van weer een meesterwerk schietspel van Psikyo. GUNBIRD is een verticale scroller shooter game die in 1994 in arcades zijn debuut maakte. Het spel heeft een magische spiegel die wensen in vervulling laat gaan en een groot ensemble aan flamboyante karakters! Geniet van de interessante conversatie tussen karakters tijdens speciale scènes en wanneer eindbazen verschijnen! Let ook op de subtiele verschillen in de dialoog tussen verschillende eenheden in de 2-speler modus! Het spel heeft opties zodat je het kunt instellen naar jouw wensen. Kies welke moeilijkheidsgraad je wilt, max levens, max doorgaan, besturingsknoppen, en meer zodat het spel precies op jou is afgestemd. En vergeet niet over de nieuwe online rankings! Heb jij het in je om de beste GUNBIRD ter wereld te worden? Karakters: "Marion" de kleine grootse tovenaar - Alleen voor echte krijgers! "Valnus" de vliegende robot krijger - Niemand is opgewassen tegen zijn raket stoot! "Yuan Nang" de Chinese tovenaar - Pas op voor haar veelzijdige ruyi staf! "Tetsu" de dappere timmerman - Niets boven brute kracht! "Ash" De lucht ontdekkingsreiziger - Snelheid wint het altijd! Eenheden: "P" items zijn een power up voor jouw eenheid en voegen sub-wapens toe. "B" items geven je bommen die schade toebrengen aan een groter gebied zodat je vijanden kunt verwoesten of ontsnappingen kunt helpen dekken. Elk karakter heeft een uniek oplaad shot dat je kunt activeren door op te laden! ARCADE Modus: Zeven moeilijkheidsgraden voor elk soort speler, zelfs beginners! Wie op zoek is naar een grotere uitdaging dan de arcade modus moet het eens op MOEILIJK of ZEER MOEILIJK proberen! Er zijn lokale rankings voor elke eenheid in elke moeilijkheidsgraad. Opties: Speel in de verticale scherm modus voor dat nostalgische arcade gevoel! Twee aanvullende schermfilters voor jouw genot. Je kunt levens tussen de 1 en de 9 instellen, maar doorgaan kun je instellen van 0 tot oneindig. Je kunt zelf de knoppen instellen voor schieten, auto-schieten, of bommen. De verticale scherm modus is beschikbaar zelfs in de landschap oriëntatie. Bepaal zelf! SCORE ATTACK: Deze nieuwe modus heeft een vaste moeilijkheidsgraad en aantal levens. Alleen voor serieuze deelnemers! Dien je eigen highscores in en ga de strijd aan met spelers over de hele wereld! Online rankings kun je bekijken in het opties menu.