Guilty Gear -Strive- : Season Pass 2
[Inhoud van Season Pass 2 voor GGST] Een verrassende Season Pass met extra DLC voor de game Guilty Gear -Strive-, waaronder 4 extra speelbare personages, personagekleuren en fases. *Je kunt Season Pass 2 voor GGST afzonderlijk of als een bundel aanschaffen. Zorg dat je dit product niet dubbel aanschaft. [Inhoud Season Pass 2 van GGST] ・DLC met extra kleurenpakket 2 ・DLC met personage 6 Bridget ・DLC met personage 7 Sin Kiske ・DLC met personage 8 ??? (gepland voor 2023) ・DLC met personage 9 ??? (gepland voor 2023) ・DLC met fase 3 (gepland voor 2023) ・DLC met fase 4 (gepland voor 2023) *Je moet beschikken over de hoofdgame om toegang te krijgen tot deze content. Je moet ook de nieuwste updates downloaden. *Deze extra content is toegankelijk in de game. Raadpleeg voor meer info de Service List in je aankoopgeschiedenis.