Guacamelee! 2 Compleet
Haal de game samen met beide DLC-pakketten in huis voor de complete Guacamelee! 2-ervaring! Deze gevierde 'metroidvania' is er nu in zijn ultieme vorm. Mep en worstel je een weg door het verhaal in de unieke kostuums van het Three Enemigos-personagepakket, en geniet van de intense uitdagingen en beloningen van het uitdagingslevel Proving Grounds. Guacamelee! 2 is de opvolger van de klassieke indiebrawler Guacamelee van Drinkbox Studios. Luchador Juan Aguacate keert terug voor zijn volgende adembenemende avontuur in Metroidvania-stijl. Verken een reusachtige wereld geïnspireerd op de Mexicaanse cultuur en folklore, vol heftige nieuwe schurken en weirdo's (plus een paar oude vrienden!). Leer supercoole worstelmoves om horden skeletten af te weren en lastige platformuitdagingen te voltooien... zei er iemand iets over een Illuminati-kip? Ons hoor je niet!