Ground Zero-kaart
Ground Zero-kaart Leid je leger tegen een rivaliserende commandant in deze 1-tegen-1 kaart, die uit een ontzettend grote meteoorkrater bestaat. Download deze gratis kaart nu! Deze kaart is ook speelbaar in single-player skirmish mode (vrij gevecht voor één speler).