Grim Legends Bundle
Ga een betoverend rijk binnen vol sombere bossen, verboden tempels en verlaten kastelen en red je tweelingzus. Vervolg de saga in het Eagle Kingdom waar een mysterieuze ziekte, veroorzaakt door zwarte magie, het leven van de koningin en haar pasgeboren kind bedreigt. De wereld van Grim Legends wacht op je!