Griffin
De Griffin, een gevechtstank, is ontwikkeld als tegenmaatregel tegen machtige buurlanden. Echter, de ontwerper werd gevangengenomen door het vijandige land… Nu is zijn kleindochter in de Griffin gestapt en gaat ze op een solomissie om haar grootvader te redden! Kenmerken: * Terugspoelen/Vooruitspoelen: De speler kan de terugspoel- of vooruitspoelfuncties gebruiken om de missie perfect te voltooien. * Opslaanoptie: De speler kan zijn voortgang op elk moment/waar dan ook opslaan en het spel opnieuw starten. * Optioneel schermfilter: Retro, zwart-wit en meer filterfuncties. * Kunstgalerij: Handleidingen en pakketontwerpen van de originele versie zijn beschikbaar. * Cheatmodus: Maak het spel eenvoudiger met de cheatmodus (oneindig leven, onoverwinnelijk, enz.). * Jukebox: Je kunt de in-game muziek (5 nummers) op elk gewenst moment afspelen.