Gravity Imploder-wapenbundel
Het gebruik van dit wapen kost je geen 51 jaar, maar houdt je weg van de waarnemingshorizon om spaghettificatie te voorkomen. De Gravity Imploder is ontworpen voor het Sloper-voordeel en heeft 5 unieke skinvarianten.