Gratis Reclaimer-outfit
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■Outfit - Reclaimer *Dit item verandert het uiterlijk van het personage van de speler. Het is cosmetisch en heeft geen impact op de statistieken. *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.