Gratis haarstijlen
Deze set bevat de volgende downloadbare content: ■ Extra haarstijl - Punk ■ Extra haarstijl - Enorme mohawk *Je kunt extra haarstijlen en opties voor je uiterlijk op je avatar toepassen vanaf het bewerkscherm voor je personage. *Deze items veranderen het uiterlijk van het personage van de speler. Ze zijn cosmetisch en hebben geen impact op de statistieken. *De DLC wordt beschikbaar in de game zodra je het vereiste punt in het verhaal hebt bereikt.