Gouden heldenpack – FOR HONOR
Ontgrendel extra helden met het Gouden heldenpack! Dit pak bevat zes extra helden met unieke speelstijlen: Centurion – een ridder die vecht met zijn gladius. Gladiator – een ridder die vecht met zijn drietand en beukelaar. Highlander – een Viking die vecht met zijn claymore. Sjamaan – een Viking die vecht met haar bijl en dolk. Shinobi – een samoerai die vecht met zijn kusarigama. Aramusha – een samoerai die vecht met zijn twee katana's.