Gotham Knights
Batman is dood. Een nieuwe uitgebreide, criminele onderwereld maakt de straten van Gotham City onveilig. Het is nu de taak van de Batman Family: Batgirl, Nightwing, Red Hood en Robin, om Gotham te beschermen, de bewoners hoop te geven, de agenten discipline bij te brengen en de criminelen weg te jagen. Los mysteries op die de donkerste perioden uit de geschiedenis van de stad met elkaar verbinden of versla beruchte schurken in meeslepende confrontaties. Gotham Knights is een actie-RPG in een open wereld, die zich afspeelt in de meest dynamische en interactieve Gotham City tot nu toe. Verken de vijf verschillende wijken van Gotham alleen of speel samen met een andere held en maak korte metten met criminele activiteiten. Maak geschiedenis. Word de Knight.