Golf With Your Friends - Soaring Eagles Cosplay Pack
Ga de greens op in animestijl met het Soaring Eagles-cosplaypack! Dit pack ter ere van het 5-jarig bestaan van de superechte novelle 'Huh? Is Onze Golfcoach Gemaakt Van Ontbijtkoek!?' bevat een verzameling stijlvolle, extravagante cosmetische voorwerpen, geïnspireerd door de echt wel echte anime-adaptatie van Soaring Eagles: Magical Girls on the Green! Sluit je aan bij Princess Putt en haar vrienden en werk samen met de schurkachtige Devil Driver, maar doe het in een spectaculaire outfit! Breng de animelook naar de green met magische accessoires en prachtige uitrusting. Dit pack bevat: Opblaasvoorwerpen: SUPERMECHAHAND - Laat je krachten los op de wereld met dit waanzinnige mechanische meesterwerk! Ramenkom - Draag de ultieme animesnack mee op je hoofd, omdat het kan! Hoofdbedekking: Calico Cat Girl – Omarm je innerlijke neko met deze schattige kattenlook. Ninjutsu-hoofdband – Maak contact met de ninja in je en ga voor de precisieaanval! Princess Putt – Geef de green wat koninklijke elegantie, net zoals de magische heldin zelf. Schitterende condor – Zweef naar de overwinning in de kenmerkende stijl van de legendarische krijger! Spoor: Snelheidsstrepen – Flits over de baan met een anime-achtige bewegingsonscherpte! Stickers: Boos – Laat iedereen weten dat je NIET blij bent met die laatste slag. Verward – Perfect voor 'wat gebeurde er nou net?'-momenten. Gefocust – Richt je met volle concentratie op je doel. Kawaii – Straal superschattigheid uit op de baan! Liefde – Stuur vliegende hartjes naar andere golfers. UwU – Omdat een animepack geen animepack is zonder UwU. Haal het Soaring Eagles-cosplaypack nu in huis en speel golf met de kracht van anime! Tanoshimi ma shou!