Golf With Your Friends - Corrupted Forest Course
Een meteoorinslag heeft voor een vreemde besmetting van ons geliefde bos gezorgd. Leg je reis af over de pittige baan met 9 holes en duik de duistere kant van het bos in. Kun jij de baan onder par voltooien om de exclusieve kroon te verdienen?