Golden Guns-wapenpack
Dit wapenpack voor het single-playerverhaal van Red Dead Redemption bevat de Golden Guns, waarmee je voor elke kill meer roem verdient. Hoe meer roem je hebt, des te meer extra missies je kunt spelen. Dat betekent dat je vaker kunt duelleren, meer ontvoerde mensen kunt redden en minder geld kwijt bent aan het omkopen van agenten.