Gloob-bundel
Ervaar de ultieme Mars-ontmoeting met de Gloob-bundel! Bevat: - Legendarische Stumbler Gloob - Mars-voetstappen - 3000 edelstenen Deze bundel kan slechts één keer per account worden gekocht.