GigaBash - Godzilla 4 Kaiju Pack
De ultieme kaiju cross-over is er! Bevat 4 nieuwe speelbare personages uit het Godzilla-universum, met Godzilla, Gigan, Mechagodzilla en Destoroyah in de hoofdrol! Speel het eindbaasgevecht tussen Godzilla en Destoroyah na of speel als je favoriete GigaBash-personage en test je krachten tegen de groten van het Tokusatsu-genre. Elk van deze nieuwe personages heeft zijn eigen unieke vaardigheden en movesets, met iconische aanvallen zoals in de films. Daarnaast zijn er verschillende eastereggs te vinden om je in nostalgische sferen te brengen.