Ghostrunner
Ghostrunner er en hardcore FPP-slasher spækket med lynhurtig handling, i en dyster cyberpunk-megastruktur. Du kan klatre op i Dharma Tower, menneskehedens sidste ly, efter en kataklysme der ødelagde hele verden. Kæmp dig op fra bunden til toppen, konfronter den tyranniske Keymaster og tag din hævn. Gaderne i denne tårnby er fulde af vold. Mara Keymaster regerer med en jernnæve og uden hensyntagen til menneskeliv. Efterhånden som ressourcerne mindskes, jagter de størke de svage, og kaos truer med at ødelægge det der er tilbage. Det afgørende sidste standpunkt er på vej. Et sidste forsøg på at sætte tingene i orden for menneskeheden er mere end bare at kæmpe mod udryddelse. Som den mest avancerede sværdkæmper, der nogensinde er skabt, er du altid i undertal, men aldrig underlegen. Skær dine fjender i stykker med en monomolekylær katana, undvig kugler med dine overmenneskelige reflekser, og brug en række specialiserede teknikker til at sejre. One-hit one-kill mekanik gør kamp hurtigt og intens. Brug din overlegne mobilitet (og hyppige kontrolpunkter!) til at deltage i en uendelig og frygtløs dans med døden. Ghostrunner tilbyder en unik enkeltspiller-oplevelse: hurtigt tempo, voldelig kamp og en original scene, der blander science fiction med post-apokalyptiske temaer. Det fortæller historien om en verden, der allerede er ødelagt, og dens indbyggere, der kæmper for at overleve.