Ghost Trick: Phantom Detective - DLC
4 schermachtergronden: - Missile - Kamila en Missile - Sissel en Lynne - Ray en de Black Cat Muzieknummers (kunnen beluisterd worden via het muziekmenu): - Missile, Brave Little Creature - Chicken Paradise Let op: de muzieknummers omvatten zowel de originele versies als nieuwe arrangementen.