GGST Season Pass 3
Een verrassende Season Pass met extra DLC voor de game Guilty Gear -Strive-, waaronder 4 extra speelbare personages, levels en bonus-personagekleuren van Season 3 Pass. * Je kunt Season Pass 3 voor GGST afzonderlijk of als een bundel aanschaffen. Zorg dat je dit product niet dubbel aanschaft. [Inhoud van GGST Season Pass 3:] ・DLC met extra personagekleuren van het derde seizoen ・DLC met personage 10, Johnny ・DLC met personage 11, Elphelt Valentine ・DLC met personage 12, A.B.A ・DLC met personage 13, Slayer ・DLC met level 5 Fallen Prayer, Engulfed Lives ・DLC met level 6 Amber Fest with Kind Neighbors ・[Bonusitems bij aankoop Season Pass 3] Extra kleuren voor personages 13-15 van het derde seizoen * Je moet beschikken over de hoofdgame om toegang te krijgen tot deze content. Je moet ook de nieuwste updates downloaden.