GGST Additional Color Pack #2
・Een extra kleurenpakket met 6 kleuren voor de 4 extra personages van het tweede GGST-seizoen (in totaal 24 kleuren). *Je moet beschikken over de hoofdgame om toegang te krijgen tot deze content. Je moet ook de nieuwste updates downloaden. *Meer informatie over deze content is beschikbaar op de website. *De kleuren voor de personages die nog niet zijn uitgebracht, worden bekendgemaakt bij de release van deze personages. *Je moet de DLC-personages hebben aangeschaft om de kleuren uit dit pakket te kunnen gebruiken.