Gena Personagepakket
Voel de scherpte van technologie op het streetbasketbal! Het laatste lid van Re:Union, Gena, is hier! Dit pakket bevat: - Personage – Gena - Gena Growth Box‑ticket × 5 * Na aankoop is het pakket niet restitueerbaar, omdat het eenmalige / een‑malige in‑game items bevat die niet terug te halen zijn. * Na aankoop gaat het pakket naar het Berichtencentrum. * Als je Gena al bezit, wordt Gena omgewisseld voor een bepaald aantal punten. * Na aankoop kun je het DLC‑pakket Gena Efficient/Legendary Pack niet kopen. * Pakketonderdelen en verkoop kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd of beëindigd.