Gems Tier 1
Puzzle Quest 3 heeft veel aanbiedingen in het spel die je moet kopen met Edelstenen. Edelstenen is een in-game valuta die kan worden gebruikt om verschillende in-game items te kopen om je te helpen op je reis! Dit pakket bevat 500 Edelstenen voor gebruik in Puzzle Quest 3. Bij de eerste aankoop van deze DLC ontvang je het dubbele aantal Edelstenen!