Geavanceerd pack 2
Rekruteer de explosieve legendarische troep, Gorgotha, voor je rangen en ontgrendel een mythische Orb of Power om een troep naar keuze in een oogwenk almachtig te maken! Claim dit alles en meer met geavanceerd pakket 2. Geavanceerd pakket 2 bevat: 1x Gorgotha 65 Edelsteensleutels 220.000 Goud 10.000 Zielen 1x Orb of Power Dit pakket kan slechts één keer per account worden gekocht.