Gas Station Simulator - Junkyard DLC
Met een tankstation in niemandsland heeft de VS ook behoefte aan een goede autosloperij in de buurt. De Car Junkyard DLC is precies wat je tankstation nodig heeft. Nieuwe bedrijfskansen liggen binnen handbereik. Sean, een dagdromer met heel veel kennis van muscle cars maar met weinig tot geen verstand van financiën, is op zoek naar iemand die hem helpt zijn teruglopende omzet om te zetten in een waar paradijs voor elke autoliefhebber. Stroop je mouwen op en benut dit voordeel om je florerende bedrijf uit te breiden met een nieuwe set diensten. Gaandeweg de DLC kom je meer te weten over Sean en zijn bedrijf. In het begin lijkt hij misschien en beetje vreemd en wild, maar is hij echt zo? Het is jouw taak om hem beter te leren kennen en als je dat doet, pluk je al snel de vruchten van je harde werk. Bewaar de onderdelen die je opnieuw kunt gebruiken in de garage of verkoop ze tegen hogere prijzen dat de metaalwaarde. Monitor en analyseer de markt, en soms kun je zomaar ineens tegen een perfecte deal aanlopen, de transactie afronden en je imperium zien groeien. Bouw auto's weer op voor speciale klanten die op zoek zijn naar bepaalde auto's die je kunt samenstellen uit de onderdelen die je recyclet. Soms krijg je auto's die helemaal niet in een slechte staat zijn, maar gewoon een paar onderdelen nodig hebben. Als je die onderdelen uit andere auto's kunt halen en ze bewaart, kun je nog eens extra geld verdienen door die auto's op te knappen en te verkopen aan klanten die op zoek zijn naar zo'n exemplaar.