GameStop Warped Weapon Challenge
De "Polarizer" - de winnaar van de GameStop Warped Weapon Challenge - is een krachtige magneet die mensen kan magnetiseren, ze naar je Polarizer-wapen toe kan trekken en vervolgens draai je de polariteit om en ontstaat er een ware explosie van mensen!