Gallipoli - Conscript Pack
Het ‘Conscript Pack’ bevat nieuwe uniformen, hoofddeksels en uitrustingsopties voor het Ottomaanse Rijk. Om op meerdere fronten oorlog te kunnen voeren, lijfde het Ottomaanse Rijk duizenden Arabische mannen in om in hun leger te vechten. Deze nieuwe DLC introduceert nieuwe opties op basis van deze soldaten. Voor officieren is er de stijlvolle ghutrah met een agaal en ook een tuniek voor de rang Kaymakam (luitenant-kolonel). De uitrusting van deze Ottomaanse officier weerspiegelt het gebruik van Duitse onderdelen, aangezien hij een Duitse tas, zaklamp en C96-holster draagt. Voor reguliere soldaten is er een versie van het zomeruniform beschikbaar met een nieuwe broek met daarop een vierkante patch op de knie, als weerspiegeling van de talloze stijlen van de verschillende Ottomaanse troepen. Een keffiyeh met een eenvoudige agaal is inbegrepen voor de infanterie, samen met een leren bandelier voor geweren: deze werd vaak gebruikt door Arabische troepen ter aanvulling op de tas en bajonet in Duitse stijl. Er is ook een nieuwe personagevariant beschikbaar, 'Abdusselam'. De stoppelbaard herinnert je aan het lopende conflict waarvan het einde nog lang niet in zicht is. De indrukwekkende combinatie van snor en baard 'Haidar' is beschikbaar voor alle facties, samen met de eveneens indrukwekkende snor 'Nazim'. Een pince-nez maakt de look af, en alle soldaten kunnen van een hele sigaret genieten voor ze ten strijde trekken. Het ‘Conscript Pack’ bevat: 1x Gezicht voor Ottomaanse soldaten, genaamd 'Abdusselam' en gebaseerd op de Arabische dienstplichtigen van het Ottomaanse leger. 2x Gezichtsbeharing voor alle facties - De snor met baard 'Haidar' en de snor 'Nazim'. 2x Gezichts-accessoires voor alle facties - Een pince-nez en een hele sigaret. 2x Hoofddeksels voor Ottomaanse soldaten - Een ghutrah voor officieren met een agaal, samen met een keffiyeh met een eenvoudige agaal. 2x Uitrusting voor Ottomaanse soldaten - Uitrusting voor Ottomaanse officieren met Duits materiaal en een tas en bajonet in Duitse stijl voor de soldaten. 2x Kleding voor het bovenlichaam voor Ottomanen - Een officierstuniek voor de rang Kaymakam (luitenant-kolonel) en een variant van het zomeruniform voor soldaten. 2x Kleding voor het onderlichaam voor Ottomaten - Jodhpurs voor de cavalerie (officieren) en een broek met een vierkante patch op de knie voor soldaten.