FORMATION Z KEERT TERUG! Formation Z werd oorspronkelijk uitgebracht als een van Jaleco’s meest iconische arcade-shooters en maakt nu een triomfantelijke comeback als een volledig vernieuwde game. Verbeterde visuals, verfijnd geluidsontwerp en moderne verbeteringen blazen nieuw leven in deze geliefde klassieker, terwijl het intuïtieve en direct herkenbare systeem van schakelen tussen robot- en vliegvorm behouden blijft. Deze nieuwe versie bouwt voort op het origineel met gloednieuwe wapens, nieuwe acties en uitgebreidere aanpassingsmogelijkheden. Het doek gaat opnieuw op voor een opwindende, herboren strijd. TRANSFORMERENDE GAMEPLAY: HEERS OP LAND OF IN DE LUCHT Bestuur de Ixpel, een geavanceerde gevechtsmachine die in real-time kan transformeren. Schakel naar de robotvorm om grondgevechten te domineren met melee-aanvallen en nauwkeurig schietwerk, of gebruik de vliegvorm om met overweldigende snelheid door vijanden heen te razen. Je energieniveau bepaalt hoelang je in de lucht kunt blijven, dus kies verstandig. Reis over open routes, ontdek je eigen paden en leer beide vormen beheersen om elk treffen te overleven in vijf omvangrijke missies. PAS JE IXPEL AAN IN DE FABRIEK Verdien FZ-punten met missies en gebruik ze om nieuwe Ixpel-eenheden, cosmetica en krachtige upgrades te ontbgrendelen. Installeer modules op vier plekken om de aanval, mobiliteit, efficiëntie en nog veel meer te verbeteren. Creëer een uitgebalanceerde machine zonder zwakke punten of drijf één eigenschap tot het uiterste. Geniet van het bouwen van je ultieme gevechtsmachine, met verwisselbare onderdelen, kleurvariaties en stickers. VERLEG JE GRENZEN IN SCORE-AANVAL Nadat je een missie hebt voltooid, wordt de score-aanvalmodus beschikbaar voor die fase. Speel afzonderlijke missies opnieuw met je aangepaste Ixpel om nieuwe persoonlijke records te vestigen, vijandelijke patronen oder de knie te krijgen en naar steeds hogere scores te streven. Elk gebied registreert je topprestaties. Kun jij je eigen records breken? UITGEBREIDE ARCHIEVEN: VOLG JE NALATENSCHAP Je reis wordt nauwgezet vastgelegd via de archiefsystemen van het spel. Oorlogsverslag: houdt het totale aantal verslagen vijanden bij, het aantal vluchten voor elke Ixpel en meer. Vijandelijke gegevens: een diepgaande encyclopedie die elke vijand documenteert die je hebt uitgeschakeld. Galerij: ontgrendel prachtige kunstwerken door specifieke voorwaarden in het spel te vervullen. Hoe meer je vecht, hoe groter je nalatenschap wordt, waardoor je wordt gestimuleerd om terug te keren, je vaardigheden te verfijnen en je records te voltooien.