"Future" Jacob Vest Skin
Trek een cool, tactisch vest aan: ontworpen voor zowel vorm als functie. Het opvallende blauwe ontwerp combineert praktisch nut met stijl en is gemaakt om te overleven in de onvoorspelbare straten van Redrock.