Fusion Paradox (Windows)
Daag de oude godin van de oorlog uit en bevrijd de Agency van de krachten en anomalieën die haar gevangen hebben genomen in deze scrollende shooter en actie-roguelike game. De hoofdpersoon is een speciale agent die kwam nadat hij het rode gevaarniveau-signaal had ontvangen. De held wordt wakker in een geheim laboratorium en realiseert zich dat alle leden van het Agentschap gek zijn geworden en dat hij werd blootgesteld aan vreemde energie-effecten die hem kortstondig geheugenverlies opleverden en de mogelijkheid om zijn toestand te veranderen. Je baant je een weg door vele obstakels en hordes bezetenen, je moet de belangrijkste bron van de dreiging bereiken om de Agency te bevrijden en te voorkomen dat het gevaar zich naar de buitenwereld verspreidt. De gameplay combineert elementen van scrollende shooter-, actie-roguelike- en bullet hell-games met een snel vechtsysteem dat voldoende is om je vaardigheden in de strijd tegen het kwaad op de proef te stellen. Functies: - Gebruik het vermogen om je energietoestanden met je geest te veranderen. Leer hun kenmerken, sterke en zwakke punten. - Zoek en gebruik tientallen soorten wapens, van standaardpistolen tot ultrageheime moderne ontwerpen. - Bestudeer tientallen soorten magische spreuken die je huidige vaardigheden verbeteren en je nieuwe geven. Naarmate je verder komt in het spel, vind je veel verdedigende en aanvallende spreukcombinaties met verschillende soorten wapens.