FS25: NEXAT Pack (PC)
Inbegrepen in "FS25 - Year 1 Season Pass"! Geavanceerde technologie voor je velden: NEXAT is 's werelds eerste holistische gewasproductiesysteem en biedt een werktuigwagen met een grote werkbreedte die kan worden gecombineerd met krachtige, verwisselbare modules. Krijg 12 machines van 7 merken! Nieuw: het NEXAT-systeem Met het oog op efficiëntie en automatisering is NEXAT gebaseerd op één voertuig voor alle belangrijke gewasverwerkingsstappen. Integreer afzonderlijke modules van gerenommeerde fabrikanten voor verschillende veldprocessen zoals cultiveren, zaaien, gewasbescherming en oogsten, en maak van elk werktuig een zelfrijdend werktuig. Nieuwe technologie, nieuwe merken Daarnaast bevat het NEXAT Pack zes andere merken, waaronder drie nieuwe in de serie, die een breed scala aan mogelijkheden samenbrengen. Merken: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad en Wienhoff.