FS22 - Zetor 25 K
Start de motor en geniet van het geluid van Europese landbouwtraditie: Met de Zetor Z-25 K bewerk je je velden met een viertakt-dieselmotor met dubbele cilinders uit een ander tijdperk. Deze authentieke opnieuw voor Farming Simulator 22 samengestelde tractor die door de Tsjechische fabrikant Zetor werd gemaakt van de vroege jaren 1950 tot de late jaren 1960, voegt een unieke en ouderwetse charme toe aan je boerderij.