FS22: Vermeer Pack (PC)
Van de uitvinders van de ronde balenpers komt nu een set vol krachtige en innovatieve machines voor Farming Simulator 22. Het Vermeer-pakket bevat 's werelds eerste zelfaangedreven balenpers en vijf efficiënte en unieke machines van de internationale fabrikant uit Noord-Amerika. Met de ZR5-1200 zelfaangedreven balenpers van Vermeer (de eerste in zijn soort) produceer je balen zo snel mogelijk, heel comfortabel en met grote wendbaarheid - maar zonder dat je een tractor nodig hebt. Doordat je niet hoeft te draaien en de transportsnelheid hoog is, bespaar je een hoop tijd op en tussen velden. Het Vermeer-pakket bevat daarnaast een aanhangmaaier, een dubbele hark en een hoogwaardige balenpers en balenverwerker om de keur aan robuuste machines om je werkzaamheden op grasland efficiënter te maken.