FS22 - Premium Expansion
Kakelvers: groentes, kaart, merken en machines Voed je Farming Simulator 22-ervaring met de Premium Expansion en verbouw verse groentes op een gloednieuwe kaart! Bestuur speciale machines om te zaaien, oogsten en vervoeren - en geniet van nieuwe merken, productieketens en meer. Nieuwe kaart: welkom in Zielonka! Onze nieuwe landbouwomgeving, geïnspireerd door regio's in Centraal-Europa, lijkt op de gevarieerde landschappen van landen in dit gebied. De groene velden bevinden zich op rijke grond, tussen vijvers en rivieren, en zijn perfect voor de wortels van gewassen en bedrijven. Nieuwe gewassen: terug naar de wortelgewassen Er zijn drie gewassen toegevoegd: wortels, pastinaak en rode biet. Deze voedzame gewassen groeien in rijen waarvoor je speciale apparatuur nodig hebt: zoals de zelfrijdende oogstmachine ZKIV van Dewulf. Met nieuwe productieketens kun je soep produceren en eten in blik om de groentes te verwerken. Ook een nieuw product: aardappelchips! Nieuwe voertuigen en werktuigen: 35+ machines Authentiek gedigitaliseerd. De Premium Expansion bevat meer dan 35 voertuigen en implementaties. Fabrikanten Dewulf, Gorenc, Agrio en WIFO maken hun debuut in de serie, terwijl BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ en anderen de garage ook uitbreiden. Bereid de zaaibedden voor op groentes en creëer veel rijen met de GRIMME GF 400 en GF 800, plant de gewassen met de Kverneland Miniair Nova-serie, en oogst ze met de zelfrijdende en getrokken oogstmachines van Dewulf voordat je de WIFO-apparatuur gebruikt voor het vervoer. Bestuur die en vele andere implementaties van bekende merken!