FS22 - Fendt 900 Vario Black Beauty
Sterk, zwart en prachtig: Haal de Fendt 900 Vario Black Beauty voor Farming Simulator 22 in huis, en trakteer je boerderij op donkere elegantie als je op de wegen en velden rondrijdt. Met tot 415 pk voor de topconfiguratie en het opvallende ontwerp van de Fendt Vario-serie ben je klaar voor meer: wat je landbouwwerkzaamheden ook maar vereisen.