FS22: Farm Production Pack
Laten we de economie verbeteren, de productie opvoeren en duurzaamheid bevorderen met het Farm Production Pack. Dit pakket bevat meer dan 20 nieuwe items voor Farming Simulator 22 en introduceert gloednieuwe verkoopstations, productieapparatuur, opslagopties, duurzame stroomgeneratoren en meer. Een geavanceerd distributiecentrum en markten voegen nieuwe lagen van logistieke gameplay toe, gericht op vraag en aanbod. Bezit en beheer je distributiecentrum! Op een ruimte van 4000 vierkante meter houd je toezicht op je eigen distributiecentrum dat is uitgerust met rekken voor zware ladingen. Bedien vorkheftrucks op een veilige manier en beheer de distributie van pallets die aankomen bij de laadperrons, waarbij je slimme logistiek toepast op basis van de dynamische vraag uit de markt. Gebruik de beschikbare ruimte in het centrum en de verschillende aanpasbare loodsen en silo's om bulkproducten, voertuigen en gereedschappen op te slaan. Bovendien kun je je machines repareren in een voertuigwerkplaats met garage. Verbeterde economie en dagelijkse eisen Met dynamische prijzen en dagelijkse eisen die snelle leveringen belonen, ga je logistieke contracten aan vanuit verschillende nieuwe verkoopstations: een boerderijwinkel verkoopt verschillende landbouwproducten, er komen aanvragen binnen voor non-food goederen, een supermarkt vraagt om bewerkte voedingsmiddelen en automaten en configureerbare marktkramen vragen om verse producten. Gewassen wassen en zonnepanelen Verhoog je inkomen, efficiëntie en duurzaamheid met nieuwe stationaire apparatuur: de Lely Sphere, een circulair mestverwerkingssysteem, maakt vloeibare meststof uit ammoniakemissies wanneer het naast de stallen wordt geplaatst en gecombineerd met zwavelzuur uit de boerderijwinkel. De Cleaner Tiger van VDW reinigt en snijdt suikerbieten na ze van stenen te hebben gescheiden, en een wastrommel produceert verschillende gewassen die tegen hogere prijzen kunnen worden verkocht. Extra inkomsten worden gegenereerd door nieuwe windturbines en zonnepanelen, die zelfs gereinigd moeten worden door een op afstand bestuurbare robot.