FS22 - Case IH Farmall Anniversary Pack
Om het 100e jubileum van Farmall te vieren, krijg je twee iconische tractors uit de Farmall-serie van Case IH, uit twee fantastische agrarische perioden. Ze werden oorspronkelijk gedigitaliseerd voor Farming Simulator 22. Case IH Farmall 1066 Hydro Deze klassieke zescilinder dieseltractor werd geproduceerd tussen 1971 en 1976 door International Harvester, en is tegenwoordig nog steeds behoorlijk populair onder agrariërs, net zoals hij dat een halve eeuw geleden was. Het is een tractor waar veel boeren mee zijn opgegroeid, en een machine die net zo levendig is in hun herinneringen als de verse rode lak op een goed geconserveerde Case IH Farmall 1066 Hydro. Dit erfgoed heeft ook een plaats in Farming Simulator 22. Case IH Farmall 120C Een betrouwbaar en bewezen werkpaard: waar je hem ook voor gebruikt, het rode multi-talent uit de Farmall C-serie van Case IH biedt tot 120 pk! Daarom is de Case IH Farmall 120C is een populaire keuze onder boeren als het gaat om het bewerken van grasland, intensieve veldactiviteiten of zware laadtaken. Het is een veelzijdige eersteklas allrounder, op echte en virtuele boerderijen!