FS22 - AGI Pack
Nieuwe machines en nieuwe plaatsbare voorwerpen om je graangame naar een hoger niveau te tillen: Haal een gevarieerde set eersteklas apparatuur en faciliteiten van AGI in huis - een toonaangevende fabrikant van draagbare en stationaire apparatuur voor graanverwerking, -opslag en -conditionering. Het gratis pakket bevat graanwagens, transportbanden, graanbakken en een eersteklas zaadbehandelaar. Met de AGI STORM FX-zaadbehandelaar verwerk je graanzaden efficiënt en verbeter je de kwaliteit van je zaden. Je kunt vervolgens je graan verwerken met behulp van meerdere tools van AGI-merken zoals Batco of Westfield, en ze veilig opslaan in bakken en garages van de Sentinel- en Westeel-productlijnen. Zorg ervoor dat je boerderij een schoolvoorbeeld voor de productie van graan wordt!