Pre-order nu en ontvang de Floating Mountains-bonuscontent, inclusief drie verschillende kleurpatronen om je banshee mee aan te passen en nog meer op te gaan in de Western Frontier. Vereist de basisgame om te spelen. Speel als So'lek, een Na'vi-krijger die troost heeft gevonden bij de Sarentu. Net nu de vrede terugkeert aan de Western Frontier, doemt er een nieuwe dreiging op: de RDA, die nu een bondgenootschap heeft gesloten met de Ash-clan, een meedogenloze Na'vi-stam die uit is op totale vernietiging. Na in een hinderlaag te zijn gelopen en voor dood te zijn achtergelaten, wordt So'lek wakker in een verschroeid land en met zijn nieuwe familie wijdverspreid. Met nieuwe third-person-gameplay, onderneem je So'leks reis, die heeft gezworen zijn familie te vinden en wraak te nemen op degenen die hem onrecht hebben aangedaan. GA OP EEN WRAAKTOCHT. Keer terug naar Pandora als So'lek, een krijger die wordt achtervolgd door zijn verleden. Hij worstelt om innerlijke rust te vinden, maar zijn wereld wordt opnieuw verwoest wanneer hij het opneemt tegen een angstaanjagende vijand en vecht om zijn Sarentu-familie te redden. SPEEL EEN NIEUWE THIRD-PERSON-ERVARING Ga het gevecht voor de Western Frontier aan als een krachtige Na'vi-krijger in een ervaring die is ontworpen voor third-person-gameplay, maar die je ook in first-person kunt spelen als je dat wilt. Met een gestroomlijnd voortgangssysteem, verbeterde gevechten en brute kills kun je je geliefden met behulp van stealth of met vuurwapens verdedigen. NEEM HET OP TEGEN JE EIGEN VOLK Neem het op tegen de Ash-clan, de meedogenloze Na'vi die macht willen over Pandora. Ga de strijd aan met deze nieuwe dreiging in gevechten en epische baasconfrontaties, terwijl de Ash-clan hun kennis van de sterke en zwakke punten van de Na'vi gebruikt om hun dominantie te bevestigen. NAVIGEER DOOR EEN VERWOESTE WERELD Ontdek de chaos van het Kinglor Forest, een eens zo bloeiend land dat nu in brand staat door een machtige RDA en een groep krijgers van de Ash-clan.