From Space Operation: Clear Skies
Deze DLC bevat alleen extra content voor Story Mode. Opgelet, specialisten! Welkom bij onze nieuwste missie: 'Clear Skies'. We moeten het team nog een keer samenbrengen. Een afgelegen nederzetting aan de uiterste grens van onze wereld heeft onze expertise hard nodig. Dit is het moment waarop we de strijd tegen de aliens in ons voordeel kunnen beslissen... De nederzetting heet Gorgonville. Het is niet meer dan een verzameling eenvoudige bouwwerken. Overlevenden en rebellenstrijders proberen hier een bestaan op te bouwen door uitgeschakelde buitenaardse ruimteschepen uit elkaar te halen. De waardevolle onderdelen die ze vinden, proberen ze op de zwarte markt te verkopen. Tijdens deze expeditie kom je charismatische nieuwe personages tegen die je vragen om gevaarlijke taken uit te voeren. De wetenschapper Doc Vestergaard is een van de overlevenden. Hij heeft in een van de ruimteschepen een krachtig wapen gevonden. Het apparaat is beschadigd geraakt tijdens de crash, maar het kan gelukkig nog worden gerepareerd. Zodra het wapen operationeel is, kan het verzet het gebruiken voor een verrassingsaanval en het tij in hun voordeel keren! En daar hebben we jou voor nodig. Specialisten zoals jij moeten de ontbrekende onderdelen zien te vinden en terugbrengen. Je vindt de onderdelen in uitgeschakelde ruimteschepen bomvol valstrikken en vijanden. Lukt het jouw team om deze uitdaging te overleven? Operation: Clear Skies - Kenmerken: - Reis door drie prachtige omgevingen die onder de voet zijn gelopen door de aliens. - Vecht om te overleven, verken uitgeschakelde buitenaarde ruimteschepen en voltooi unieke uitdagingen. - Geniet van een gloednieuwe meeslepende soundtrack terwijl je horde na horde buitenaards tuig verpulvert. - Ontmoet ontzettend veel personages, en ontrafel de verschillende geheimen die elke interactie met zich meebrengt. - Nieuwe spannende verhaallijn. - Benut de vaardigheden van twee nieuwe specialisten: de sluwe Scavenger en de Xeno Expert, beiden tot de tanden toe bewapend met speciale wapens en krachtige perks.