Frans pakket (GRATIS)
Beleef DC Universe Online in het Frans! Dit pakket biedt gelokaliseerde voice-over opnames voor alle content in het hoofdverhaal en Episodes 1-4. Alleen voice-over opnames, teksten zijn niet gelokaliseerd. De downloadgrootte van het Franse pakket is 2.51GB. Dit item is beperkt tot de account van de koper en kan niet worden gedeeld.