FOUNTAINS
De Bron der Jeugd werd verborgen voor de wereld. Toch is het voorbestemd dat een Usurpator de Tijdlozen zal doden en haar opnieuw aan het licht zal brengen. FOUNTAINS is een soulslike action-RPG waarin je vechtend je weg baant door een doolhofachtige, naadloos verbonden wereld. Je kruipt in de huid van een gemaskerde vreemdeling die onlangs is opgesloten door een tiranniek regime. Weet jij te ontsnappen en de geheimen van dit door oorlog verscheurde rijk te onthullen? Uitdagende, maar eerlijke gevechten Strakke, responsieve combat stelt elk wapen, elke vaardigheid en iedere tactiek in je arsenaal op de proef. Precisie en snelle beslissingen worden beloond, terwijl vijanden hard toeslaan en elke aarzeling afstraffen. Zo wordt elk gevecht een intense krachtmeting waarin het tij elk moment kan keren. Dankzij instelbare moeilijkheidsgraden bepaal je zelf hoe groot de uitdaging is. Verkenning die nieuwsgierigheid beloont De wereld van FOUNTAINS vormt één gigantische, naadloos verbonden dungeon. Het compacte labyrint kronkelt voortdurend terug naar eerder bezochte gebieden en zit vol verrassingen. Onderweg ontdek je steeds nieuwe voorwerpen, krachten en upgrades waarmee je nieuwe delen van de wereld vrijspeelt. Laat je sporen achter FOUNTAINS beschikt over een online berichtensysteem. Help andere spelers met nuttige aanwijzingen of zet ze juist op het verkeerde been. - Soulslike actie in een onderling verbonden wereld met een metroidvania-structuur. - Ontdek nieuwe vaardigheden en hulpmiddelen voor gevechten en verkenning. - Rijke dark-fantasywereld verteld via omgevingen en ontdekking. - Online berichtensysteem voor interactie met de community. - Overal liggen geheimen verborgen, dus blijf goed opletten!