Forza Horizon 5 Formula Drift-autopack
Deze uitbreiding bevat 8 nieuwe Formula Drift-auto's om te verzamelen, racen en aan te passen in Forza Horizon 5. Inbegrepen bij digitale bundels van de Forza Horizon 5 Premium Edition, de bundel Uitbreidingen van Forza Horizon 5 en de Forza Horizon 5-autopas.