Formula Legends : Historic Tracks Pack
Beleef de evolutie van Formula-races met het Historic Tracks Pack voor Formula Legends. Neem het op tegen drie legendarische circuits, geïnspireerd op iconische locaties uit de autosport, elk opnieuw vormgegeven in meerdere tijdperken van de racegeschiedenis. Van uitdagende vintage layouts tot moderne en verfijnde configuraties: elk circuit biedt een unieke uitdaging en een eigen sfeer. Inhoud van het pakket: San Marino Motorsports Park – Klassieke en moderne varianten Dutch Dunes Circuit – Klassieke en moderne varianten Hatchwood Circuit – Vintage en klassieke varianten Beheers technische bochten, vloeiende hoogteverschillen, hogesnelheidssecties en historische layouts die generaties coureurs hebben gevormd. Ervaar het verleden en het heden van Formula-racen in Formula Legends: Historic Tracks Pack.