Formula Bit Racing DX
Met de snelle en opwindende gameplay waar het genre bekend om staat, legt Formula Bit Racing DX de essentie van de old school racegames vast met heldere low-poly-visuals, retro-soundtrack en snelle actie. Start je motoren en bereid je voor op de gekste en meest verslavende racegame ooit. Snelle racegame met een frisse interpretatie van de old school racegames.