FORCED
Forced is een co-op arcade actie-RPG voor één tot vier spelers met puzzels en tactische elementen. Je begint als slaaf in de strengste fantasy gladiatorschool die er is, veroordeeld om te vechten tot de dood terwijl je probeert om je vrijheid te winnen. Je zal dodelijke proeven moeten doorstaan en gigantische monsters moeten verslaan, maar Balfus, je spirituele mentor, zal je begeleiden in je missie om de ketenen der onderdrukking te breken. Kenmerken Campagne voor 1-4 spelers, nauwkeurig gebalanceerd voor het aantal spelers Lokale en online co-op Een uitdagende Gladiator-campagne met gigantische vijanden en lastige puzzels Vier unieke klassen van personages met elk hun eigen speelstijlen Gericht op vaardigheden: alle vijandige aanvallen kunnen worden ontweken, jij moet uit zien te vinden hoe! De spirituele mentor, een extra groepslid dat spelers samen moeten aansturen om de bovenhand te krijgen over de vijand Gevechtssysteem met markeringen. Plaats markeringen op uw vijanden met basisaanvallen, om ze klaar te maken voor verwoestende speciale aanvallen van jou of je bondgenoten.