Force Unleashed II - Endor
Zet je avontuur als de Dark Apprentice voort en verander voorgoed de geschiedenis van het Star Wars Universe. Voer de bevelen van Darth Vader uit en vernietig de Rebels tijdens hun aanval op Endor.