For The King
For the King is een strategisch RPG-avontuur met bordspel- en schurkachtige elementen. Ga in je eentje op spannende ontdekkingstocht of speel samen met andere spelers online of lokaal. Niemand is ooit teruggekeerd van deze reis. Kun jij een eind maken aan de chaos? De koning is vermoord door een onbekende aanvaller en het ooit zo vredige koninkrijk Fahrul is in rep en roer. De koningin kan geen kant meer op en zit zonder middelen, dus heeft ze de inwoners van het land gesmeekt haar te helpen om het tij van naderend onheil te keren. Maak jij een eind aan de chaos? For the King is een uitdagende combinatie van strategie, turn-based gevechten en schurkachtige elementen. Elk spel is uniek met procedureel gegenereerde kaarten, missies en evenementen. Verken Fahrul in je eentje, lokaal of in een online co-op. Onthoud, avonturier, dat je dit niet doet voor het geld of de roem, maar voor je dorp, voor je koninkrijk, voor je koning!