FOR HONOR – Ultimate Edition
De Ultimate Edition bevat 12 extra helden met unieke speelstijlen: Centurion – een ridder die vecht met zijn gladius. Gladiator – een ridder die vecht met zijn drietand en beukelaar. Highlander – een Viking die vecht met zijn claymore. Sjamaan – een Viking die vecht met haar bijl en dolk. Shinobi – een samoerai die vecht met zijn kusarigama. Aramusha – een samoerai die vecht met zijn twee katana's. Jiang Jun – een Wu Lin die vecht met zijn guandao. Shaolin – een Wu Lin die vecht met zijn staf. Zhanhu – een Wu Lin die vecht met zijn changdao. Zwarte Prior – een ridder die vecht met zijn zwaard en vliegerschild. Jormungandr – een Viking die vecht met zijn krijgshamer. Hitokiri – een samoerai die vecht met zijn masakari-bijl. Vecht alleen of met vrienden in For Honor, een third-person mêleegame waarin helden centraal staan. Stort je in een chaotische strijd als ridder, Viking, samoerai, Wu Lin of Doler. Vecht in brute PvP- en teamspeltypen of beleef het spectaculaire verhaal.